Dažniausiai užduodami klausimai

Gaukite greitus atsakymus į Jums rūpimus klausimus

  1. Kas yra degudegu.lt?

Degudegu.lt yra interneto ir televizijos paslaugų paieškos sistema

  1. Ar galima paslaugas užsakyti per degudegu.lt?

Taip, paslaugas užsakyti bei pasikonsultuoti galima nemokamai mobilaus ryšio telefonu 8 (600) 06330. Skambinti galima bet kurią savaitės dieną.

  1. Kodėl užsakyti paslaugas per degudegu.lt?

Mes teikiame nemokamą ir objektyvią konsultaciją interneto ar televizijos paslaugų klausimais. Padedame išsirinkti Jums labiausiai tinkančias paslaugas bei palengviname paslaugų užsakymo procesą.

  1. Ar palyginimo paslauga yra mokama?

Ne, paslaugų palyginimas ir užsakymas yra nemokamas. Priešingai, užsakydami paslaugas per degudegu.lt, galite tikėtis papildomos nuolaidos ar dovanos.

  1. Kaip veikia degudegu.lt?

Mes esame populiariasių interneto ir televizijos paslaugų tiekėjų partneriai. Naudodamiesi mūsų sistema Jūs galite palyginti įvairių tiekėjų teikiamas paslaugas pvz.: kainų palyginimas, įrengimo laikotarpis, paslaugų įvairovė ir t.t., bei jas užsakyti naudodamiesi mūsų sitema.

  1. Per kiek laiko įvedamos interneto paslaugos?

Paslaugų įvedimas priklauso nuo techninių galimybių Jūsų adrese. Jeigu galimybės yra aiškios, įvedimas vidutiniškai užtrunka 2 – 4 darbo dienas. Mobilus internetas aktyvuojamas tą pačią dieną. Privačių namų bei kaimo vietovių gyventojams paslaugų įvedimas gali užsitęsti iki 10 – 12 darbo dienų.

  1. Kokiuose Lietuvos miestuose veikia degudegu.lt?

Degudegu.lt veikia visoje Lietuvoje, o mūsų paslaugomis dažniausiai naudojasi Vilniaus, Kauno bei Klaipėdos miestų gyventojai.

  1. Koks interneto greitis man reikalingas?

Interneto greitis parenkamas priklausomai nuo to ką darote internete. Jeigu siunčiate didelės apimties duomenis, žiūrite internetinę televiziją tiesiogiai internetu arba naudojate tokias platformas kaip Skype Jums reikalinga kuo didesnė interneto sparta, nes tai Jums padės kasdienius darbus atlikti greičiau. Jei internete ieškote informacijos, naudojatės el. paštu ir bendraujate su artimaisiais rekomenduosime Jums užsisakyti mažesnės spartos planą, nes taip sutaupysite pinigų.

  1. Koks internetas geriausias?

Turintiems galimybę rekomeduojame naudotis šviesolaidiniu internetu, nes jis pasižymi didele duomenų perdavimo sparta bei stabiliu ryšiu. Jei tokios galimybės nėra galima rinktis plačiajuostį arba belaidį internetą priklausomai nuo pageidaujamos greitaveikos bei gyvenamosios vietos.

  1. Ką daryti, jei internetas veikia lėtai?

Kartais Jūsų internetas gali būti lėtas, nes jūs tiesiog mokate už lėtą inernetą, tačiau jeigu tai nėra šis atvejis:

  1. Pasitikrinkite interneto greitį (pvz.: matuok.lt) ar jis tikrai atitinka jūsų interneto plane nurodytą greitį.

  2. Perkraukite savo maršrutizatorių t.y. įjunkite ir palaukę keletą sekundžių įjunkite vėl. Jeigu turite daugiau įrenginių savo namuose (išmanusis telefonas, planšetė ar kitas kompiuteris), pamatuokite greitį ir juose, nes problema gali būti ne maršrutizatoriuje, bet jūsų prietaise.

  3. Jei naudojate Wi – Fi ryšį, pasitikrinkite ar signalas yra stiprus. Jei ne, tada jums teks perstatyti maršrutizatorių į kitą vieta.

  4. Pasitikrinkite interneto apkrovą, t.y. pažiūrėkite ar nesate įjungę daug skirtukų savo interneto naršyklėje, o gal esate įjungę daug aukštos kokybės video filmukų. Jeigu siunčiate didelės talpos duomenis, tai taipogi gali apkrauti jūsų internetą.

  5. Jeigu išbandžius aukščiau išvardintus būdus jūsų internetas vis dar veikia lėtai, siūlytumėme pasikeisti interneto planą arba susirasti kitą interneto tiekėją.

  1. Ką daryti, jei neveikia internetas?

  1. Kad ir kaip skambėtų absurdiškai, pasitikrinkite ar maršrutizatorius yra įjungtas į elektros lizdą.

  2. Jeigu naudojate Wi – Fi, pasitikrinkite ar esate prisijungę prie maršrutizatoriaus. Jeigu ikona rodo, jog ryšys yra, tada problema gali būti su jūsų internetu.

  3. Perkraukite maršrutizatorių ir pereikite prie 2 punkto.

  4. Jeigu perkrovus maršrutizatorių interneto vis tiek nėra, pabandykite perkrauti kompiuterį.

  5. Jeigu internetas vistiek neveikia, skambinkite savo interneto tiekėjui.

  1. Kokia papildoma įranga yra reikalinga, norint įsivesti internetą?

Jokios papildomos įrangos nereikia. Svarbu, jog jūsų kompiuteryje būtų įdiegta tinklo plokštė.

  1. Kuo skiriasi plačiajuostis, bevielis ir šviesolaidinis internetas?

Plačiajuoščio interneto maksimali sparta gali būti tik iki 20 Mb/s, kur šviesolaidinis internetas yra tiekiamas optiniais kabeliais. Jų dėka šviesolaidinis internetas gali pasiekti net iki 1 Gb/s spartą. Bevielis internetas yra ypatingas tuom, kad jis yra nešiojamas ir prieinamas visoje Lietuvoje. Pastarojo sparta, beje, gali siekti iki 300 Mb/s.

  1. Kokia papildoma įranga yra reikalinga, norint įsivesti išmaniąją televiziją?

Norint naudotis išmaniaja televizija, jums prie televizoriaus papildomai reikės TV priedėlio bei modemo – maršrutizatoriaus.

  1. Kuo išmanioji televizija skiriasi nuo skaitmeninės ar kabelinės televizijos?

Skaitmeninė televizija yra pranašesnė už kabelinę televiziją kokybės atžvilgiu. Skaitmeninė televizija leidžia mėgautis aukštos kokybės vaizdu ir garsu, ko kabelinė televizija suteikti negali. Išmanioji televizija leidžia naršyti internete, naudotis įvairiomis programėlėmis, įrašinėti TV transliacijas ir t.t.

  1. Koks interneto greitis rekomenduojamas, norint naudotis internetine televizija?

Norint pilnai išnaudoti internetinės televizijos privalumus mes rekomenduojame įdiegti ne mažesnės nei 3 Mb/s spartos internetą. Tačiau tai yra minimalus reikalavimas norint žiūrėti aukštesnės kokybės vaizdą, tuo pačiu metu nesiunčiant kitų duomenų.

  1. Kiek televizorių galima prijungti prie vieno TV priedėlio?

Jei norėsite žiūrėti skirtingus kanalus per skirtingus televizorius, jums teks įsigyti skirtingus TV priedėlius (kiekvienam TV po atskirą TV priedėlį). Pajungti kelis televizorius ant vieno TV priedėlio yra įmanoma, tačiau per visus televizorius rodys tą patį kanalą.

  1. Ką daryti, jei išmanioji televizija neveikia naudojantis HDMI laidu?

Perkraukite TV priedėlį, t.y. ištraukite ir vėl įkiškite TV priedėlio maitinimo laidą. Tada TV priedėlio pulte keletą kartų nuspauskite „Meniu“ mygtuką. Atsiradus meniu, eikite į „Video“ skiltį ir nustatykite, HDMI būtų įjungtas („ON“).